Ugly Drinks - A sparkling water brand with bold flavors and a rebellious attitude.
Death Wish Coffee - Known for its high caffeine content and "world's strongest coffee" branding.
Oatly - A plant-based milk brand with quirky, humorous marketing.
Dr. Squatch - A natural soap brand with a rugged, outdoorsy appeal.
MeUndies - A fun and colorful underwear brand with a focus on comfort and individuality.
Cards Against Humanity - A party game brand with a dark and irreverent sense of humor.
Thinx - A period underwear brand that challenges taboos with bold advertising.
BarkBox - A subscription box for dogs with playful and creative themes.
Dollar Shave Club - A razor subscription service with witty and relatable marketing.
Big Blanket Co. - A brand that makes oversized blankets with a fun and cozy twist.
Liquid I.V. - A hydration brand with a science-backed approach and vibrant identity.
Billy Razors - A razor brand that challenges the beauty industry with inclusive marketing.
Eat Doughp - A brand selling edible cookie dough with a focus on mental health awareness.
Man Crates - Gift boxes designed for men, packed with fun and quirky themes.
Rebel Girls - A brand focused on empowering young girls through books and merchandise.
Goodr - Affordable sunglasses with a funky, irreverent brand personality.
Glow Recipe - A skincare brand with fruit-inspired, colorful products and playful branding.
Poo~Pourri - A toilet spray brand with hilarious and cheeky advertising campaigns.
MVMT - A watch and accessories brand with minimalist and sleek designs.
Bombas - A sock and apparel company with a social mission to give back to the homeless community.
2 கருத்துகள்:
https://www.getpaidforsurveys.info/en-in/?msclkid=9dc63ebae93d11773b14594ccfbb3ece
நான் தீமிதி, பால் காவடி, அப்படின்னு போனதில்ல. மனிதனைச் சிந்திக்க வைக்காத எந்த விஷயமும் சமுதாயத்துக்குத் தேவையில்லை. பெத்த தாய்க்குச் சோறு போடாதவன் மதுரை மீனாட்சிக்குத் தங்கத்தாலி வச்சிப் படைக்கலாமா ? ஏழை வீட்டுப் பெண்ணுக்கு ஒரு தோடு, மூக்குத்திக்குக்கூட வழியில்ல. இவன் லட்சக்கணக்கான ரூபாயில வைர ஒட்டியாணம் செஞ்சி காளியாத்தா இடுப்புக்குக் கட்டி விட றான். கறுப்புப் பணம் வச்சிருக்கிறவன் திருப்பதி உண்டியல்ல கொண்டு போய்க் கொட்றான். அந்தக் காசில ரோடு போட்டுக் கொடுக்கலாம். ரெண்டு பள்ளிக்கூடம் கட்டிக் கொடுக்கலாமில் லையா? அதையெல்லாம் செய்யமாட் டான். சாமிக்குத்தம் வந்திடும்னு பயந்துகிட்டு செய்வான். மதம் மனிதனை பயமுறுத்தி வைக்குதே தவிர, தன்னம் பிக்கையை வளர்த்திருக்கா? படிச்சவனே அப்படித்தான் இருக்கான்னேன். கடவுள் இருக்கு, இல்லைங்கிறதைப் பத்தி எனக்கு எந்தக் கவலையும் கிடையாதுன்னேன். நாம் செய்யறது நல்ல காரியமாக இருந்தா போதும். பக்தனா இருக்கிறதை விட யோக்யனா இருக்கணும். அயோக்கியத்தனம் ஆயிரம் பண்ணிகிட்டு கோயிலுக்குக் கும்பாபிஷேகம் பண்ணிட்டா சரியாப்போச்சா?" சொன்னவர் மரியாதைக்குரிய பெருந்தலைவர் காமராஜர் அவர்கள் வரலாற்று நாயகன் காமராஜர் ..
கருத்துரையிடுக